تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) صبح فردا، سخنرانی رهبر انقلاب در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) غرق شدن ده‌ها اوکراینی هنگام فرار از مرز‌ها حملات موشکی و پهپادی حزب الله به نهاریا و حیفا (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) مخبر: تمام همینه آمریکایی‌ها و اسرائیل درهم شکسته است | این روزها غم مضاعفی بر دل داریم مالدیو ورود اسرائیلی‌ها را ممنوع کرد زلنسکی: پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا، شکست سختی بر اوکراین تحمیل می‌کند آژیر هشدار در سرزمین‌های اشغالی از بیم رخنه پهپادی به صدا درآمد حمله موشکی مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حملات موشکی گسترده حزب الله به شهرک اشغالی «کریات شمونه» + فیلم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) کاخ سفید بار دیگر توپ را در زمین حماس انداخت ترامپ: رای دادگاه نیویورک علیه من از سوی عموم مردم پذیرفته نمی‌شود حادثه دریایی جدید در غرب یمن (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) عربستان در کنفرانس اوکراین شرکت نخواهد کرد تظاهرات صهیونیست‌های افراطی علیه بررسی لغو معافیت آن‌ها از سربازی در دادگاه عالی + فیلم گالانت: هرگز حکومت حماس در نوار غزه را نمی‌پذیریم چند عملیات‌ گردان‌های قسام در دویست‌وچهلمین روز جنگ غزه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) شرط مصر برای بازگشایی گذرگاه رفح تلفات جدید ارتش رژیم صهیونیستی در غزه
سرخط خبرها

تأکید وزیر کشور به استاندار خراسان رضوی درخصوص برگزاری پرشور و باثبات انتخابات | تسریع در اجرای قطار سریع‌السیر تهران-مشهد

  • کد خبر: ۲۰۱۷۵۹
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
تأکید وزیر کشور به استاندار خراسان رضوی درخصوص برگزاری پرشور و باثبات انتخابات | تسریع در اجرای قطار سریع‌السیر تهران-مشهد
وزیر کشور در دیدار صبح امروز خود با استاندار خراسان رضوی گفت: انتخابات در استان را پرشور با رعایت سلامت و باثبات برگزار کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی، وزیر کشور صبح امروز در دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: انتخابات در استان را پرشور، با رعایت سلامت و باثبات برگزار کنید. هر نکته‌ای در این مسیر باید از سوی وزارت کشور پشتیبانی شود، ما نیز همراهی خواهیم کرد، زیرا شهر مشهد و استان خراسان رضوی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

احمد وحیدی افزود: هرگونه پشتیبانی که برای برگزاری بهتر انتخابات در استان نیاز است ما در مرکز همراهی می‌کنیم؛ استان خراسان رضوی استانی مهم است و ثبات و شور انتخاباتی در این استان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: پیگیری‌های قطار سریع‌السیر تهران-مشهد از سوی استانداری خراسان رضوی به خوبی در حال انجام است و امیدوارم با همراهی دستگاه‌های متولی موضوع به سرانجام خوبی در این دولت برسد.

وحیدی همچنین در تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت راه‌آهن خواستار تسریع در فرایند آغاز این خط سریع‌السیر شد.

پروژه قطار سریع‌السیر مشهد- تهران به عنوان یکی از طرح‌های حمل و نقل در سطح ملی، از ابتدای دهه ۱۳۹۰ مطرح شد و در دولت گذشته جای خود را به پروژه برقی سازی خط آهن مشهد-تهران داد، اما سرمایه‌گذاری چینی‌ها به دلیل تحریم‌ها به نتیجه نرسید.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم، پروژه قطار سریع‌السیر مشهد- تهران مجدد کلید خورد.

در سفر بهمن ماه سال گذشته رییس جمهور کشورمان به چین، سند‌های مختلفی برای توسعه همکاری بیشتر به امضا رسید و در این راستا چین در ساخت این قطار سریع السیر مشارکت دارد. مقدمات عملیات اجرایی قطار سریع السیر تهران - مشهد فراهم شده و در شُرف عقد قرارداد با کشور چین است.

منبع: اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->